Noloo, mut mä olen hukannu toisen "luukkuni" Käykää kattomassa sitä täällä www.manumiina.vuodatus.net/ sitten kun Manumiina on palannut töistä ja saanut sen julkaistua, minä jatkan etsintöjä.Laitan tähän nyt sitten vaikka Tetralle lähettämäni 2. päivän korttin jos sekään löytyy Raamatullisesta arkistostani "etsivä löytää"

Löytyhän tämä, ensin on kortti joka on tehty joulukortin palasta, postimerkistä, kangastilkusta ja käärepaperista leikatusta kuusesta ja vieressä on "luukku" eli puolitetusta mainoskuoresta tehty pieni pussi josta tekstit on peitetty lehdistä leikatuilla kuvilla.

JEEE! Arkistointisysteemini on pettämätön. Manumiinan kalenteriluukku nro 2 löytyi, voitteko kuvitella, tietsikkatuolini alta:DDDDD

Skannasin kaikki köntässä eli ensin oik. ylhäällä on "sälät" vasemmalla itse ihanainen kortti suloisine tyttöineen josta tuli mieleen lapsuusmuisto: Olin saanut joululahjaksi potkukelkan, asuimme meren rannalla (kapean salmen) ja mummu asui salmen toisella rannalla ja minä olin saanut luvan lähtee mummolaan salmen yli kelkalla. hetken päästä tulin takaisin ilman kelkkaa ja totesin "se ei kääntynyt"

Alla on sitten kuori eli "luukku" josta löysin nämä ihanuudet. Kiitos Manumiina, "sälä" on ihana lisä tähän joulun odotukseen vaikka korttikin olis riittänyt.