UUSI VUOSI JA UUDET KUJEET!

TAMMIKUUN HAASTE:

Tehdään atc kortti/kortteja "roska" eli kierrätysmateriaalista.

Kortista pitää löytyä nämä 5 asiaa

-TALVINEN

-TYTTÖ

-TURKOOSI

-TILKKU

-TÄHTI

Tässä esimerkki korttini "Tammikuun tyttö" Jo kyseltiin mistä kaukesta tää kortti on tehty joten ,taustana on paikallislehdestä leikattu talvinen lumipyry ja myös tyttö on samaisesta lehdestä leikattu ,ei siis kuva minusta, sit siin on turkoosi Liettuan postimerkki, leimattu tähti ja pieni pala ruudullista puuvillakankangasta, ei siis mitään ylimääräistä kun taas hät hätään kortin pöydällä olevasta roskakasasta kokosin. Kyllä tulis teille hyvä mieli kun nyt näkisitte millanen mun pöytä on.

Haaste on voimassa koko tammikuun.

TAMMIKUUN VAIHTO:

Vaihdetaan 3 edellä olleiden ohjeiden mukaista korttia + materiaalit yhteen korttiin (Materiaaleista on löydyttävä ainakin nuo viisi. talvinen,tyttö,turkoosi,tilkku ja tähti)

Vaihtoon voi ilmottautua 15.1.2011 saakka Jaan parit 16.1. Jos osallistujia on pariton määrä vaihto menee ketjussa.

Kortit+matskut pitää postittaa parille viimeistään perjantaina 28.1.2011 mennessä

JOS minulla ei ole yhteystietojasi tai ne ovat muuttuneet viime vuodesta voit lähettää ne minulle sähköpostiin kotilaiska (ät) suomi 24. fi välit poistettuina

VAIHTOON ILMOTTAUTUNEET:

MINÄ

AINO

FUNCHAL

MANUMIINA

TETRA

ULLA.

Aika ilmottautumiseen on päättynyt!

Aika kuluu kuin siivillä, lupasin jakaa parit jo 16. päivä mut tähän aamuun se vaan siirty.Meitä onkin nyt kivasti parit joten MINÄ JA AINO OLEMME PARI
FUNCHAL JA MANUMIINA OVAT PARI JA
TETRA JA ULLA ON PARI

Laitan sähköposteihinne parienne osoitetiedot, että sieltä löytyy jollei teillä niitä entuudestaan jo ole.

KERRATKAA YLÄPUOLELTA VIEL MITÄ KUOREEN PITÄÄ LAITTAA NIIN EI TARVII JÄLKIPOSTITELLA EIKÄ TUU MUUTAKAAN SÄHLINKII (Parempiki oon sanomaan kun ite aina oon sohlaamassa)JA TIETTY SITÄ MATSKUU SAA LAITTAA RUNSAAMMINKIN MUTTA EI PIDÄ SITTEN HARMITELLA JOS  PARISI LÄHETTIKIN VAIN VAADITUT 1:N KORTIN MATSKUT.

Tetra jo ehti kyselemään että mitäs niillä lähetetyillä matskuilla sit tehdään(tai siis saaduilla) On tainnu mun vaihto jäädä vähän kesken eräseks. Halutessanne voitte tehdä niistä kortin samalla reseptillä ja laittaa blogiinne esille ja pitää itsellänne, siis jos kiinnostusta piisaa.

Tänään tulivat vaihtoparini Ainon tekemät 3 korttia

"Tähtien alla", "Pohjan tuntureilla" ja "Luistelemassa tuntureilla" Upeita kortteja joissa on käytetty kekseliäitä tekniikoita Kiitos Aino!

Ja tällainen materiaalipläjäys josta teen kohta kortin.

Tällaisen kortin tein Ainolta saamistani matskuista "USA:n talviurheilukisojen mitallisti".

 

HAUSKOJA HETKIÄ TAMMIKUUN HAASTEEN & VAIHDON PARISSA!

Kylläpä olitte nopeita, minä vaan vähän töissä piipahdin niin jo kolme ilmottautunutta ja jo yksi kortti haasteeseenkin.

HUOMASIN ÄSKEN ETTÄ JOULUKUUN ARVONTAKIN ON VIEL SUORITTAMATTA, ANTAKEE ANTEEKS TÄL HITTAL HÄMÄLÄISEL :)

VOITTAJA ON ARMIIRA! ONNEA! PALKINTO SAAPUU KUN SAAPUU :) MULLA ON HIUKAN KIIREITÄ JUST NYT MUT JOSPA LOPPIAISVAPAALLA  KERKEISIN. TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ SANO LAPAMATO:))))